• Naše poslovanje se temelji na poštenju, poverenju i kvalitetu usluga.
  • Fokusiramo se na Vaše zahteve i prilagođavamo naše usluge u skladu sa njima.
  • Kao preduzeće koje pruža profesionalne konsultantske usluge ugradili smo prioritet svojih klijenata u naš biznis mode

Realizovane radionice Razvoj robne marke

Realizovane radionice Razvoj robne marke

.

SPESCOM Consulting je tokom decembra meseca realizovao radionice „Razvoj robne marke – pokreni se za posao“ u saradnji sa Udruženjem ENECA iz Niša uz podršku Razvojne agencije Srbije.

Obuke za preduzetnike su organizovane u EU Info Point-u u Novom Sadu, Srpskoj asocijaciji menadžera u Beogradu, Centru za preduzetništvo u Kragujevcu i EU Info Point-u u Nišu.

Biljana Viduka iz SPESCOM Consultinga, koja ima dugogodišnje iskustvo u preduzetništvu, pružila je preduzetnicima konkretna uputstva kako da brend bude jedinstven i prepoznatljiv.

„Važno je da brend daje jasnu poruku, da ne zbunjuje kupca, bilo dvosmislenošću ili time što liči na nekog drugog. Na vama je da osetite šta je to što vas lično predstavlja, odnosno vaš posao. Kako se mahom bavite porodičnim, malim, biznisima, vaš posao na neki način predstavlja vas same. A brend je kao lična karta, ali i garancija vašeg poslovanja. Brend treba da motiviše kupca, da bude garancija lojalnosti, da pomoću njega izgradite takav odnos sa kupcem da vam se on konstantno vraća“, rekla je Viduka i dodala da brend treba da obezbedi da odluka o njegovoj kupovini nastane i pre nego što dođe do same kupovine.

Dejan Viduka, stručnjak za informacione tehnologije govorio je o brendiranju na internetu, digitalnom marketingu i načinima na koje funkcionišu internet i društvene mreže u kontekstu promocije i prodaje, a Milivoj Jovanović iz organizacije ENECA istakao je da je, u novonastaloj situaciji sa Explore feedom na Fejsbuku, važno jačati lične profile pa preko njih deliti stranice koje promovišu brend.

„Dobar način da budete vidljivi na internetu je i da nađete nekog  ko već ima veliku grupu pratilaca i da ga zamolite da proširi vašu priču kao i da budete prisutni i aktivni i u offline svetu, kroz učešće na događajima koji interesuju širu javnost. Dakle, da koristite svaku priliku da ubacite svoj ’hešteg’“, rekao je Jovanović i dodao da nije od onih koji veruju da će poslovanje i promocija da se u potpunosti prebace na online svet.

„Ne mislim da sve treba da se svede na digitalno poslovanje i na klikove. Ja i dalje mislim da nešto mora da se proba, omiriše i dotakne. Čini mi se da će to vreme da se vrati, i da će tada to biti ’fensi’ a ne ovo na klik. Kako bilo, smatram da ne treba totalno zanemariti ni jedan ni drugi vid promocije već ih kombinovati“, zaključio je on.

Izvor: EUIP NS